Status

Flameking1's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-Planet
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Friday, March 11, 2011

Anime Durum !

Bugün japonyada yaşanan felaket baya bi şok edici idi benim için, tamam gelişmiş ülke deprem ile yaşamaya alışmış insanlar ama o tsunami feci birşey, neyse bu tecrübeyi yaşayanlara geçmiş olsun.

Konuşmak istediğim son günlerde anime izlemekte bir durgunluk yaşıyorum, One Piece'te 200. bölümü geçtim ve biraz ara vermeyi düşünüyorum, böylece Ergo Proxy'ye başladım, karanlık atmosferi ve senaryosu tam bana göre ama quickwatch yapabileceğim bir anime değil, bu arada açılış çok güzelmiş video+şarkı Ergo Proxy'nin.

Belkide bulunduğum ruh halinden daha komik şeyler izlemek istiyorum, böylece tekrar One Piece'e dönüyorum ve komedi favorim Gintama'ya (<3 ftw). Eskiden heycanla Bleach izlerdim ama filler bölümler çekilmiyor, Manga'nın son 10 sayısı da sıkıcı. D. Gray-Man izlemeye de başladım ama bırakacam gibi, mangasını 16. volume'a kadar okumuştum o yüzden pek sarmıyor.

Son hafta Naruto'nun mangasına giriştim ve çok memnunum, şimdiye kadar küçümsemişim şinobileri, 3 büyüklerden (One Piece, Bleach, Naruto) favorim olma yolunda ilerliyor bi de devam ettiğim Berserk, Claymore, Psyren, Kurokami mangaları da var. Bir de iyi haber vereyim 2011'de Gintama tekrar başlıyor, altta fragmanını izleyebilirsiniz.

No comments:

Post a Comment