Status

Flameking1's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-Planet
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Wednesday, June 1, 2011

FlameMusicMim


Re-L 124c41c+ sağolsun minlemiş, doğrusunu söyleyeyim sevindim anime-manga'dan farklı bir konu için yazacağım. Mimin konusu böyle bir gün boyunca bıkmadan dinleyebileceğiniz bir şarkı. Son zamanlarda öyle pek şarkı indirdiğim yok, sadece eğer güzel bir amv görürsem belki o zaman. Bi aralar 80'lerden thrash metal dinlerdim, o dönemden en sevdiğim grup Testament, diğer favorilerim Anthrax ve Exodus , bu arada Slayer pek sevmem. Ama mim için seçimim yeni dönemin gruplarından olacak Anime Blogu olduğu için Deadman Wonderland'ın açılışını dinlemenizi tavsiye ederim ve Fade - One Reason , ama mim için seçimim en sevdiğim gruplardan Disturbed ve Haunted şarkısı, 2008'de Indestructibe albümü çıktığında abartısız bütün gün bu şarkıyı dinlerdim. THX 4 the Mim Re-L, gonna watch Samurai Champloo now, çüüüz :D

2 comments:

  1. haunted baya iyiymiş;one reason'ı da severim :) senin attığın bir linkten indirmiştim yanlış hatırlamıyorsam.iyidir iyi hem mugen foreva :D

    ReplyDelete
  2. haunted yazdım ama skillet awake and alive ya da whispers in the dark olabilirdi, disturbed gene de favori, mugen'in güzel stili var.

    ReplyDelete